onsdag 16 juni 2010

Världens bästa hundar:)







Tänk att jag har turen att alltid få äga världens bästa hundar.

Min Källa som var så klok, så snäll, lydig och så fin. Hon vakar över oss nu det är jag säker på.
Och Rocco, så snäll, dum snäll med andra ord,lydig, snygg som satan och jätte gosig.
Och lilla monstret Foppa, som inte är något monster längre, utan nu har han också blivit världens bästa hund. Så otroligt snäll, älskar barn, lydig och han börjar utvecklas till en riktig snygging han med:).

Lyllos, lyllos mig som får/fick ha dessa hundar i mitt liv!

1 kommentar:

  1. Ja visst e de underbart med djur Fia?! Vi blev erbjudna grannens kanin nu i helgen å jag blev ju sugen ja men måste bara inse att vår tid inte räcker till... men när vi landat i Huset så kanske vi kan utöka vår familj med nå fler djur... då kanske en hund oxå..som kan vakta oss lite.. ;-) kan ju bli läskigt i sååå stort hus!!! Ja e sååå inmpad att du hinner med allt du gör... Powerwoman!!! Kram kram

    SvaraRadera