måndag 31 maj 2010

Sommarlov!

Snart har jag och barnen sommarlov! Lite jobb i juli och någon strödag i juni och augusti, men för det mesta är vi lediga.
Det ska bli så skönt!
Foppa har förresten tagit sin licens, så nu hoppas vi bara på att han hinner få sin licensbok så vi kan vara med och tävla nästa helg. Annars går det väl fler tåg:).
Det är verkligen hur kul som helst med LC, precis som jag föreställt mig!

Imorse var jag in till skolan och skrev ett etik prov, var verkligen ett tufft prov där man verkligen fick tänka. Det gick väl, men jag tror nog att mitt slutbetyg blir VG, jag som vill ha ett MVG! Jag lider av prestationsångest...hmm..när jag började att läsa så hade jag bara tänkt att gå igenom gymnasienivån med g i alla ämnen, bara så att jag skulle få det klart. Men så fick jag ett MVG i samhälle som första betyg och efter det så är det lite svårt att nöja sig med ett G. Ett VG är väl godkänt i mina ögon(för mig) , men mycket vill ha mer!
Skönt att få vila lite ifrån pluggandet i sommar och bara njuta av livet:).
Efter provet stack jag och Foppa till skogen och sprang 5 km. Rocco är hos fam Dahlin/Larsson i stan och blir bortskämd:). Men det är nog dags för honom att komma hem en sväng nu..matte har lite Roccoabstinens.


En trött Foppa efter en LC träning

1 kommentar:

  1. Härligt med sommarlov! Njut njut!! :) Härliga bilder, o skön sovstil :)

    SvaraRadera